fredag 21 januari 2011

Skärpning!

Lite bättre börjar jag känna mig. När jag ligger i soffan känner jag mig pigg och rastlös. Men när jag försöker göra nåt så slutar det med att jag hamnar i soffan. Igen. Men det är väl bara att gilla läget och vila vidare. Roligare fredag har man väl haft.
Astråkig läsning va? Massa gnäll bara. Jämmer och elände hela tiden. Ska skärpa mig nu. (Skärp dig för helskotta Jenny!) Ja de ska jag minsann. Lovar. Annars vinner jag väl ett Bloggpris snart. Världens tråkigaste Blogg. (Grattis!)
 Så det är bäst för mig nu, innan jag blir nominerad. Att krypa ner under täcket. Igen. Och vila mig frisk.


"Farfar är ordblind. Det vill säga, han förstår bara orden när vi skriker dem i örat på honom. Om vi skriver dem blir han ett frågetecken"

Marianne 7 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar