fredag 14 januari 2011

Fika med tjejerna

Idag blev det en riktig härlig tjejlångfika. Syrran, jag och Jenny sågs på vårt favvofik och en massa tjejsnack och fniss som vanligt blev de:-) Sen slog jag på stort och köpte världens största chockladbit till kaffet. En liten mumsbit så var den försvunnen. (Jag hann knappt känna vad den smakade) Och lite "retad" blev jag allt för min enorma chockladbit;-)

Syster yster


På vägen hem såg jag naturligtvis att de hade halva priset på alla reavaror på Indiska. Så där kom jag ju inte ut tomhänt;-) Endast en ynka 50 lapp kostade den här fina ljusstaken. Sån rea gillar jag:-)

Och ett par "tassels"örhängen blev det oxå. Jag älskar ju Maria Montesami så naturligtvis måste jag ju bara ha ett par tofsörhängen.


"Man måste inte gifta sig i kyrkan. Man kan gifta sig på socialkontoret. Eller man kan flytta ihop utan att tala om det för någon. Det viktigaste är att man vet det själv"

Nina 6 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar