onsdag 26 januari 2011

GLAD

Tjoho nu är det ett nattskift kvar. Det ska bli så skönt att vara ledig. Ikea på fredag, loppis och fest på lördag. Härligt!
Byxorna på jobbet sitter lösare efter min diet. De som nyss satt tight. Gud vad jag är lycklig över mitt lilla byxhäng. Om jag så ska ha en rejäl hängbracka där på jobbet innan jag är klar så ska jag bära det där hänget med stolthet. Om så de där byxorna ramlar av innan jag är klar, så ska jag stå där stolt och bara le. *hehe* 5 kg har jag gått ner nu sen förra måndagen.  Nu ska jag köra på den här veckan.( utom på lördag då det är fest) det är nog bäst så, för annars ser jag väl i kors efter ett glas vin;-) Sen kommer det stora jobbet. Att hålla vikten, börja träna och äta nyttigt.

Imorse när jag kom hem från jobbet läste jag min gamla skolkamrats Annas Blogg. Hon skrev så fint om min blogg bla. Tänk vad lite fina ord kan få en och bli glad! Tack goaste Anna. Gillar verkligen din blogg och få se dina söta döttrar. Ser fram emot den där kaffedejten i sommar:-)
Gå in och tjuvkika på hennes  blogg och kolla vad hon skrivit:-) 

http://mammaanna.se/


"Man kan andvända gamla människor till kram-människor. De kan grädda våfflor och berätta sagor och göra barnen trygga"

Marie 6 år

1 kommentar:

  1. Tack söta du! Grattis till dina förlorade kilon! Haha, vet så väl hur skönt det känns.
    Kram!

    SvaraRadera