måndag 10 januari 2011

Underbara Måndag



Åh jisses vad underbart att vakna upp till frivecka. Kanske är jag lite extra glad för att jag slipper grisspelsljudet från Daniels telefon;-) *haha* Igår kom ett par andra killar in i vår fikakur när Daniel spelade och de var tydligen också beroende av detta spel. Sen kom ännu en,och han var oxå beroende. Det slutade med att tre stycken spelade samtidigt med högsta volym. Bara för att terrorisera mig ännu lite till;-) Alltså jag filmade de här killarna, bara för att ni skulle förstå vilket fruktansvärt ljud de är. Men jag lyckades inte få in filmen här tyvärr. Jag är så glad att jag har formgjutna öronproppar att hämta ut snart, så jag åtminstone kan använda dem på rasterna;-) *hehehe* 




Idag har jag och Angelica vart på stan en sväng. A inhandlade Mintu till Onsdagsäventyret på längdskidor. Skidåkning, korvgrillning och Mintu. Hoppas bara vi inte möter någon i spåret på vägen hem;-)*hehe*


"En del gamla tanter har skägg, men det är ingen ide att säga till dem, för de bara reagerar."

Johan 5 år 

1 kommentar:

  1. Angry Birds är ett mycket vackert och rogivande spel. Du borde testa någongång.. ;-)

    SvaraRadera