fredag 1 april 2011

Skräckinjagande korvar....


Då har man avverkat en eftermiddag på  jobbet. Idag var det ännu en som hittat på hyss. En av killarna har tagit med sig en
stor korv (obs! matkorv;-) som han stoppar i gylfen. Naturligtvis ser jag något skymta förbi där i fönstret där jag sitter. Jag blir absolut skiträdd för den där "korven i hans brallor" och skriker högt. Varvid min knäppa vän fullständigt bryter ihop av skratt. Och jag med när jag väl fattade va de var för sorts "korv";-) Ja ni det är då bara en massa tok när man jobbar med killar. ...:-))


Imorgon har jag tagit ut en semesterdag, bara för
att. Egentligen ska jag inte göra nåt speciellt men den här helgen känns det som jag bor på jobbet och det är ju bara så nice att få ett litet break.
Jajamensan...
det är jag värd;-)

1 kommentar: