lördag 2 april 2011

Galningar på skotrar och proffsfotografen på plats.....

Idag var vi på Lugnet och kollade in extremskidåkare och snöskoteråkare som gjorde de mest vansinniga grejer. Tog massor av kort för att visa er.....
Han var skitduktig. Men han var lite för seg. För han kom lixom inte när jag tryckte av kameran. 

Här fick jag iallafall med en liten prick:-) Jippi!!!!

Tydligen så var det viktigt att ta kort på han framför???!!
(Proffsfoto AB;-)

Letar ni tillräckligt länge så kanske ni ser nåt? Spännande värre.

Och lite reklam?? Otroooooligt bra bilder. Jag kommer inte bli någon proffsfotograf va? Det är lixom kört för min del....;-)
Men som tur är tog syrran fina bilder som jag kopierade från hennes fb så de blev lite suddiga här. Men det finns då en i släkten som kan ta kort i alla fall... Mohahahaha.....




Proffsfotografen och Eva

Vilka sjukt imponerande killar det var. De var helt galna på sina skotrar. Superkul och se!!!! Tror faktiskt Daniel Bodin är vår nya Idol. Sååå jäkla grym och han vann också. (Hoppas bara inte sonen får några vansinniga ideer på sin skoter efter den här showen...;-)

Efter det kom goa Malin på lite kaffe och det var kul hon kika förbi för all frisk luft tog lixom musten ur mig så jag vart rejält trött. Nu är jag lite piggare efter ett
trevligt besök och ska laga mat tills 12 timmars passet på jobbet i morgon.

 Ha en trevlans lördag mina vänner:-)!!!

1 kommentar:

  1. Tack för kaffet! Alltid lika kul att sitta och ljuga bort en stund hos dig :-) KRAM Malin G

    SvaraRadera