onsdag 6 april 2011

Älska våren

Kolla in vilken härlig affish som satt på en anslagstavla i Jimmys skola. Var lixom bara tvungen att ta ett kort:-)


Här har det vart full fart idag igen. Jag och Robin har rensat ut en
massa grejer ur vår lada och varit till tippen. Gud vilken befrielse det är att kasta massa grejer. Bilen var absolut proppfull av skit som man bara kastar ut i ladan och tänker att det tar jag "sen". Men nu är det rejält vårstädat där ute:-) Sen blev det en sväng ner på Curb och där inhandlades det en keps till grabben som har bott i sin mössa hela vintern. Tror hans hår behöver lite vårkänslor oxå nu;-)

Vilket gudomligt underbart väder. Känner mig toklycklig när jag kan sitta på min altan och dricka en god kopp kaffe och bara insupa vårsolen. Goa Malin kom oxå förbi en sväng och höll mig sällskap och drack en kopp kaffe i solskenet:-)  Vädret verkar rejält lovande inför friveckan som kommer i morgon bitti oxå. En natt kvar, sen så... ska det
njuuuutas!


"När mannen puttar in sina testiklar i kon blir det valpar"

Patrik 6 år


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar