torsdag 7 april 2011

Frivecka = LYCKA!!!!

Vad underbar känsla det är att vakna upp till frivecka. Även om den blir lite kortare än vanligt för på måndag och tisdag ska jag på kurs i Tällberg genom jobbet. Jag och Angelica drog iväg till stan och kutade runt i lite affärer och jag kunde inte låta bli att köpa lite vårblommor. Blev en fin liten grupp till slut.

På Blomsteriket har de vid kassan massor av söta stenar och grejer man blir sugen att köpa. En riktig "godishylla" som jag inte kan låta bli....;-)



Nu står den ute på min altan och sprider vårkänslor. Fast jag är mest rädd att min pippis kommer flyga iväg i den här stormen snart;-)

Jag o A sprang in på varenda affär vid kunde hitta för att leta efter den här bodylotionen. Hon hade fått med ett litet prov med en tidning och vi blev helt galna när vi provade den. Helt gudomligt skön och doftar ljuuuuvligt. Till slut hittade vi den:-)
Angelica berättade i bilen att hon tom drömde om den. (fniss)
 I drömmen kostade den
762:- och hon hade världens beslutsångest över om hon skulle köpa den eller inte....
*hahaha*

1 kommentar:

  1. Grattis till din frivecka....Å vilken söt blomsterskönhet du skapat..Nu e det verkligen vår i luften!!
    Å jag med min torra hud skulle verkligen behöva denna underbara hudlotion a¨la 700 spänn..,haha hoppas att den e bra jäv...dryyyyyyyg..,haha

    ha en skön fredag nu i ledighetens tecken..bara njuuuuuuuuuut..Nu e torsdagen snart slut...Ska ta mitt dumma onda huvud och gå å sova nu!!!

    Nattis ...
    Kram ANNA

    SvaraRadera