torsdag 21 april 2011

Glad påsk på er....:-)


Nyss var det Jul, nu är det påsk och snart är det midsommar;-)
Hej och hå vad tiden rusar!
Påsken är väl för härlig. Våren är äntligen här. Och det här är väl den härligaste tiden egentligen, när vi har allt härligt framför oss!!!


Vet ni vad. Det finns en tjej jag verkligen
beundrar. En tjej som jag lärde känna genom min syster. Hon är ensamstående med tre små barn och har nu uppfyllt sin dröm.
Att bygga sitt
ekologiska hus.
Jag är så sjukt
imponerad av den tjejen som jobbat heltid och kämpat med bygget och tagit hand om sina tre små barn. Hon är så beundransvärd den tjejen!!!!
Och jag tycker det är helt
fantastiskt att hon uppfyllt sin dröm:-)
Gå in och kika på hennes blogg här:



http://mittekologiskahus.blogspot.com/




"Gammelfarfar var guldgrävare i Alaska. Han hittade massor, men han drack upp alltihop. Sen sköljde han ner det med vin.

Thomas 6 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar