fredag 22 april 2011

Den bästa kunden ever.....;-)

Som jag letat efter Tussilago och så hittar jag dom i min trädgård:-)

Igår fick jag riktigt storfrämmande. Mira och sötaste Malte kom förbi en sväng och hälsade på:-) 

Han är så underbar den lille gossen.
Det känns härligt att det finns en liten
bebis i släkten igen!

Skrattade
gott åt Mira oxå. Hon berättade att hon var i affären och handlade mat. Malte började gråta där inne i affären och stressad går hon till kassan och betalar sina varor och går hem. Lite senare när hon ska packa upp matvarorna så inser hon att hon glömt dem på "bandet" i affären......

 (Hahahahaha)


Vilken
drömkund va?;-)

Man kommer lixom ihåg den där
stressen när bebisen skriker, svetten rinner och man vill bara skynda sig hem....


Ha en trevlig
lååååååååååååååångfredag nu mina friends:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar