fredag 8 april 2011

Opps....

Nu har jag bakat Oppsiebröd. Lchf såklart. Endast ägg och philadelfiaost. Enkelt att göra, men tyvärr så var det inte sååå gott som jag hoppats. Men det är bara att testa nåt annat recept och hoppas jag hittar nåt jag gillar. 

Men pålägget och tee´t var iallafall mumsigt;-)

Ärligt talat saknar jag inte bröd speciellt mycket. Det är konstigt. Skitkonstigt faktiskt. Men sötsug och hunger försvinner på nåt konstigt vis... Och det är en befrielse att vara
mätt och belåten- för det är jag verkligen:-)

Ha nu en trevlig fredagskväll bästa ni. Här blir det Bubbelbad, ett glas rött och filmkväll. I morgon ska det målas ute i ladan så jag tänkte häva mig upp i tid i morgon bitti......(kanske,...... troligtvis
inte. Äh fan glöm vad jag skrev.
 "Sovmorgon is da shit"........sååååå de så;-)

*Hehe*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar