tisdag 5 april 2011

För mycket att göra och för lite tid....

Full rulle har det vart här ända sen jag klev ur sängen efter nattskiftet. Var in till stan för äldsta grabben skulle ha kvartsamtal. Där stod vi utanför med en annan familj som oxå hade tid samma tid som oss. Tror läraren vimsat ihop lite, men det gjorde inget för jag fick faktiskt med grabben för andra dagen i rad på affärer. Så på en halvtimme hittade vi en jacka, en ryggsäck och provat skor. Sen blev det storhandling av mat, hem och hjälpa till med läxor och   matlagning som grabbarna fick hjälpa till med. Nu kan jag äntligen pusta ut, men det står inte på förräns andra nattskiftet ska jobbas. Jag hoppas bara det blir en lugn natt för just nu känner jag mig redan lite för trött...bådar inte gott de här.... så jag tror faktiskt jag ska krypa ner under täcket och vila lite nu så jag orkar jobba lite i natt också....;-)



"Det dumma med att bryta benet är att man har inte så många andra att stå på"

Frans 5 år

2 kommentarer:

  1. Vad du är duktig som gått ner så mycket i vikt jenny! Men det kan ju inte finnas så mycket kvar av dig nu då.. Härligt att man fortfarande får äta fett ;-) för det kan man ju bara inte leva utan ;-)
    Är så kul att läsa om dina dagar, du verkar ha så kul jämt :-)
    KRAAAMS

    SvaraRadera
  2. Hej å hå..,slit å släp=)..Va du ligger i!!!!
    Bra att vila när man ska jobba natt JA!!!! ;).
    Ja tänk om vi bott husen brevid varandra....vilken spring det skulle bli,haha ;)..
    Men du är VARMT välkommen hit oxå....När du har tid,,hmmm,,hahahaha..
    Kram i massa massa massaaaaaaaaaaaaaaa!!!! ANNA

    SvaraRadera