torsdag 14 april 2011

Jobb, jobb och lite mer jobb....


Ja idag ni har jag då
inte legat på latsidan (för en gångs skull;-) Upp klockan 05, jobbade till 14. Hem och lagade mat sen satte jag och Robin fart med hans rum. Möblerade om, konkade ut en säng och massor av grejer han vill ha där ute. Spikat tavlor och städat. Och grabben är såå lycklig över sitt rum där han kan hänga med kompisarna utan att störa någon.
Njutit av vädret har jag gjort också små stunder emellanåt. Vilken
härlig dag. Älskar dessa vårdagar, även om jag just nu ser miljoners löv på min stora gräsmatta varje gång jag kutat fram och tillbaka med grejer idag. Bara att försöka börja någonstans i havet av löv snart. Men idag är jag bara glad över att rummet mer eller mindre är klart och sen är det väl bara sätta fart och beta av den där listan som känns liiiiiiiiiite för lång just nu....;-)

Nu ska jag njuta av soffan och tv`n en sväng innan sängen väntar. Tror minsann jag kommer somna
rätt ovaggad idag;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar