fredag 29 april 2011

Kristallkronan på plats....:-)

Nu är lampan uppsatt och ihopsatt av sonen. Jisses, den var verkligen värd flera månaders väntan. Det blev så fiiiint:-)
Älskar den!





Kunde inte låta bli och knäppa kort på tonårsgrabbarna när de hoppar.
Underbart att de finns lite barnasinne kvar där inne någonstans. För ibland undrar jag vem som är egentligen är vuxnast i de här huset....
(
Inte är det då jag iaf;-)
Hehehe...



Vädret har varit gudomligt idag igen. Och jag njuter varje sekund. Älskar min trädgård och jag är så tacksam att jag får bo så här bra, med en underbar lägenhet och stor trädgård.
Ibland får man lixom stanna upp och vara tacksam för
allt man har, och inte bara tänka på allt man vill ha....

(Även om jag skulle vilja ha miljoners på banken;-)



"De flesta människor är ungefär så lyckliga
som de bestämmer sig för att vara"

Abraham Lincoln.

2 kommentarer:

  1. Du tjatade om min fula soffa o vips vart det en ny, sen tjatade jag om din fula lampa....o gud va fint det vart med den nya. Kommer o kollar någon dag kära syster:)

    SvaraRadera
  2. Fniss... Ja det är TUR ibland att det kommer lite nya ögon och ser saker man själv inte alltid ser. Så tack för lamptipset bääääääästa du!!!! Kram

    SvaraRadera