tisdag 28 juni 2011

Bränt fläsk och årets första "nästan" bad....;-)

Strålande sol, värme, goda vänner, en sjö, bränt fläsk!
Det är min dag.
I morgon så hoppas jag på en lika slapp dag.....
Och
ännu mer bränt fläsk;-)
Jag är lixom galet vackert illröd på framsidan av kroppen, så i morgon får det bli en solning av baksidan, för att försöka
 jämna ut eländet lite;-)
Jag har faktiskt nästan badat oxå.
Men bara nästan. Jag börjar bli en riktig kärring. För nu för tiden står jag där i vattenbrynet och skvätter lite vatten som alla gamla tanter gjorde när
jag var liten.
Helvetes jäkla skit..... Nu är de faaaan illa;-)!!!!!!



Hoppas
ni haft en fantastisk dag!
DET har iallafall jag haft :-D

2 kommentarer:

  1. Hej du!

    Ha, ha! Jasså du - du är en badkruka!? Kanske har det med ålderna att göra?

    Jag är 35 men badar fortfarande som en fisk - måste betyda att jag fortfarande är ung?? Fniss..

    Måste dock erkänna att det tar lite längre tid för mig att doppa mig nuförtiden..

    Ska bli spännande att se vad du gör med din Hugs-award.. Kramen Jenny

    SvaraRadera
  2. Haha, kom igen nu, t o m jag badade igår! ;)
    Ha det bäst!! KRAM!

    SvaraRadera