lördag 18 juni 2011

Regn och tatueringar...

Rätt nervösa åkte jag och Angelica för att göra vår första tatuering.
Vi har lixom pratat såååå länge om att göra det, men sega som vi varit så har det lixom inte blivit av, förräns nu.

Det här är min som sitter på underarmen.
Love it:-)




Angelicas fina tatuering:-)
Nöjda och glada åkte vi därifrån.
Äntligen har vi våra tatoos!



Vilket semesterväder jag har. Regn och regn och massor av
Regn!
Känns lite smått deprimerande.
Nu håller jag bara tummarna att det vänder snart...

Men ikväll ska jag hem till Angelica och dricka lite
 strawberry dauqiris....

Kanske.....
Får vi lite sommarkänsla då:-)


KRAM

4 kommentarer:

  1. Snyggt!!!!!!!! Tur att din blev rättstavad ;-)Nu får ANgelica jobba på så kommer ikapp Stefan i antalet tatueringar...

    SvaraRadera
  2. Snygg tatuering!! Va modig du är som vågade. Själv är man för feg :)
    Hoppas du har en fina dagar trots regnet. Såg på vädret nyss att ni får sol om några dagar. Håll ut! Kramelikram!

    SvaraRadera
  3. Härligt! Det blev ju jättesnyggt!
    Jag har två tatueringar som jag gjorde -96. En blå fjäril på utsidan av vaden och en inka-sol på ena axeln. Gillar dem jättemkt... Har lust att göra fler.. men vet inte vad eller när..

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  4. Hej igen!

    Min bok-gömma kmr från Miljögården, köpt i en butik i Söderhamn som heter Presentboden!

    kramen!

    SvaraRadera