torsdag 9 juni 2011

Ciao!


Tack och lov för mina
goa systrar som fixat blommorna
 inför morgondagen:-)

Tack, ni är underbara <3!!!!

Imorgon blir det en fullspäckad dag.
Först upp och kolla på min grabb som slutan 9:an.
(Snyft....)
Min minsting börjar gymnasiet.
Vad fan hände?
Var tog åren vägen?
JAG slutade ju nyss nian för sjutton ;-)!!!

Sen åker vi till Falun och kollar när Sassa tar studenten.
Första studenten av familjens barn.
Ska bli
sååå roligt.
Och ni ska veta att den tjejen varit
grym.
Skött skola och dessutom
jobbat mycket!
Så i morgon eftermiddag blir det en rejäl
studentfest i
min systers trädgård för världens bästa Sassa:-)

Halsen känns redan bättre efter pencellinen. Nu kan jag iallafall
 äta
utan att vara rädd för att sätta i halsen....:-)
Känner mig dock trött och
sliten.
Suck vad drygt allting är när kroppen inte mår bra.
Orken finns inte riktigt där.
Nu bara hoppas jag att jag ska känna mig piggare i morgon...




KRAM

3 kommentarer:

  1. Förstår att det känns lite konstigt att inte ha barn i grundskolan längre. Gymnasiet känns som om det "bara var runt hörnet"...

    Hoppas att du får en fin helg med skolavslutning och student! Härliga tider nu - och härligt väder har utlovats!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej gullot!!! INte för att förvärra ditt tillstånd..,men fyyyyy vilken mardröm jag hade....Jag var tvungen att kissa hemma hos dig,, å Christer var inne hos dig oxå..,lagom när jag sitter där på toan,så hör jag hur nån snor min VOLVO,,å JO så var det...Hittade den sen på nån konstig parkering..Å ONYKTER var jag oxå....Hittade massa Scabbychick på nått övergivet museum nära dig....Plockade ihop en del..å sen kom snuten å JAGADE mig...tog mig...men jag vaknade när några utlänningar räddade mig....
    Men SHIT alltså..kl var 00.21 när jag vaknade å knappt kunde andas......
    HUR FAN e människan funtad.....? Har mått taskigt hela dan idag efter den natten...

    Hoppas du får en skön fredag å att du mår bättre...
    Låter som en skön fredag du har framför dig....

    Kram i miljoner!!

    SvaraRadera
  3. ÅÅ fyyy vad drygt med halsfluss, men i morgon är du nog pigg igenska du se. man brukar ju bli det när det vankas skolavslutningar! Hälsa Robin så mycket och gratta. Föresten, på balkortet på dössberget, ser det ut som han står bredvid en jämngammal tjej..men det var ju du :-) Tänk att dom har en sån ung, cool och snygg morsa dina grabbs ;-) Krya på dig nu! KRAAAAAM Malin P

    SvaraRadera