fredag 10 juni 2011

En härlig student och examensdag i solskenet....


Vilken häääärlig dag. Otrolig tur med vädret just idag:-)
Strålande solsken och riktigt varm dag.
Först var vi upp till Bjursås kyrka där Robin hade avslutning.
Många tårar rann  hos 9:e klassarna när de skulle sjunga.
Det är ju lixom lite sorgligt att säga "hejdå" till sina vänner man haft i många år....
( Förresten så hade jag en megaklump i halsen med)








Sen snabbt in till Falun där Sassa som jag är moster till
tog studenten...
(Och
ännu en megaklump i halsen;-)









Mor & dotter


Och de fina syskonen:-)

Grattis!!!



Nu ska jag skynda mig vidare igen.

Dax för studentfest:-)

Ha en härlig  dag!

KRAM

1 kommentar:

  1. Så underbart med skolavslutningar! och med sånt väder som det var idag - oslagbart!

    Vi har skolavslutning på min skola på tisdag kväll - och mina barn har på onsdag morgon! Hoppas att finvädret håller i sig tills dess!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera