måndag 20 juni 2011

En härlig måndag....

Idag har jag haft en riktig mysfika hemma hos Anna

http://vitabjorkebo.blogspot.com/

Jag fick så mycket inspiration, för hon hade så mysigt och jag hade kunna lassat bilen full av grejer som hade vart såå fina i mitt hem;-)

Snäll som hon är så fick jag den här fina boken av henne.
Jisses vad
glad jag blev....:-D!!!!!!!!

Det trista är att tiden bara
rusade iväg.
Så det känns som jag knappt hann dit förräns det var
 dax att fara hemöver igen...
Trots att jag vart där i
tre timmar;-)
Meeen....
Tiden går fort när man har roligt:-)


Gott fika ute i trädgården med ett supergott Lchfbröd som hon gjorde i micron på endast två minuter. Snabbt och enkelt.....
Sånt gille jag:-D!!!!

Supergott och bakat med fiberhusk och ägg och lite andra grejer.
Med lite kanel i smeten blir det gott till desserter.
Och med lite brödkryddor så blir det ett gott frukostbröd.

Äntligen slipper jag ägg och bacon, jag kan lova er att jag är ganska trött på bacon till frukost vid det här laget...;-)



Nä nu ska jag krypa ner i soffan med en kopp kaffe och läsa min  underbara Shabbychic bok:-)

(Tack igen Anna)

KRAM

1 kommentar:

  1. Vad härligt med en dag med goa vänner!

    Boken är jättefin. Äger också ett ex av den, som jag gillar att bläddra i!

    Så du kör lite Lchf du... hmm.. jag kanske också borde köra igen.. Funkade bra förra sommaren och hösten - men sen åkte vi till Thailand över jul och nyår och då var det kört.. Sen har jag liksom inte kommit igång igen...
    hur länge har du hållt på? Nått bra resultat?

    Kramen Jenny

    SvaraRadera