lördag 11 juni 2011

Livskvalite i sommarvärmen....

Studsmattan jag fick av grannen är helt klart den bästa solstolen.
Hoppa?
Näe inte när man kan
ligga ner och njuta av solens
 värmande strålar....;-)




Den far lixom runt den där studsmattan.
Sonen drar den under trädet till svalkande skugga,
medans jag drar ut den i solen igen:-)


Massor av plommon kommer jag få i år.
Tyvärr tror jag det är sista året.
För två år sen var det överfullt av plommon att hela trädet lutar så mycket att jag nog måste ta bort det.
Jag vill inte!!!!
Men den som en gång planterade det där lilla trädet, tänkte inte på att det skulle bli ett
stort träd och förmodligen satt det på det sämsta stället i hela trädgården.
( vid ingången till gården)
Så man får ju lixom ducka lite och jag vill ju inte
att folk ska få en kvist i ögat.


Meeen....

Det här sommaren ska det få stå kvar men när höstlöven är här så får jag nog tyvärr säga farväl till mitt älskade plommonträd...


KRAM



1 kommentar:

  1. Åhh va härligt med plommon!Blir det massor så kommer jag gärna o fyller magen lite hihi..
    Kan du inte beskära det så det håller några år till?
    Kram Linda

    SvaraRadera