torsdag 16 juni 2011

Fildrickartävling och vältränade magmuskler.....

Jisses vilket sista nattskift det blev. Massor med jobb, och hjärnan hade nog redan gått på semester för det vart lixom
 bara nåt
tok hela natten.
 (Tur jag hade min sommarjobbare som höll koll på
saker och ting.)
 
hehe.....
Jag välte papper, ramlade raklång, satt lappar fel och det vart lixom inte ett endaste rätt igår.
Sommarjobbaren vart så road av mina vurpor och klanterier, att hon hade ont i magen efter allt skrattande.
När natten närmade sig sitt slut kom jag på den brillianta iden att vi skulle ha en fildrickartävling!
Jag vann...:-D
Kanske berodde det på att filen sprutade ut i skrattanfallet.
mycket att glasögonen vart vita;-)
Med "vältränade" magmuskler efter nattens skrattande fick jag äntligen gå hem till en välbehövlig semester.
Jag var så jäklans glad i morse att jag knappt kunde somna. För jag  bara låg där med ett leende på läpparna....;-)
(Och lukta fil)


Semestern firades in med grabbarna och färska jordgubbar.
Njutning AB!




Imorgon ska jag göra min första tatuering.

Längtar!
Kom in och hälsa på i morgon så lovar jag att lägga ut bilder.

Ha en underbar kväll.


DET
ska jag ha:-)

KRAM

1 kommentar:

  1. Ha,ha! Vad härligt att ha så skoj på jobbet - det måste man nästan ha för att "orka med" ibland, eller hur?

    Öskar dig en fantastisk semester! Hoppas att du får vila ordentligt!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera