lördag 11 juni 2011

Studentfest...

Studentfesten för Sassa blev fantastisk.
Massor av god mat och tårta och det skålades i
goda rosa bubblor.
Morfar höll tal om hur stolt han är.
Och det lixom skymtades en del tårfyllda ögon.
( Ja, iallafall mina som vanligt )
Hehe....

Känns som igår....

Lillebror Benjamin hade gjort ett alldeles eget
 paket till storasyrran:-)

Vilken härlig dag det har varit. Och studentfesten blev helt perfekt efter syrrans planerande månader tillbaks....

(Tror syrran mest är glad att det är över, för det är inte ett liiiiitet jobb hon lagt ner på att Sassa ska få en minnesvärd studentfest)


Shit...


Hur ska jag kunna slå
det nästa år??
Jag känner mig redan utbränd, vidbränd och helt slut bara jag tänker på de.......;-)


Massor av fina presenter. Så många, att jag själv tyckte jag
kunde få ha en studentfest snart;-)


Nä nu ska jag ut i solen en sväng. Det är helt fantastiskt väder idag igen. Men 14 ska jag infinna mig på jobbet. Känns inge vidare eftersom det förmodligen är hett som i
Afrika där inne....

(Är faktiskt skitsynd om mig nu;-)




KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar