fredag 24 juni 2011

Glad midsommar...

Här har det varit fullt upp och tyvärr lite dålig uppdatering på bloggen.
På tisdagen hade jag en heldag med min underbara vän Rita.
På Onsdagen var det dax för brännbollen som jag och Angelica ordnat.
Ca 20 personer från varje dag dök upp.
Skiftlag 2 som jag jobbar på hade lite förfest för att självförtroendet skulle vara på
topp, så vi var i riktigt fin form när det
var dax för att spela....;-)

Haha


Gode gud hjälp mig träffa bollen........;-)


Det slutade oavgjort;-)

Och sen gick alla hem till T hus i närheten där det blev en
rejäl fest....

Folk i varje hörn i hans villa var det.
En superlyckad dag och kväll:-)!!!!

Att man sen vaknar med en träningsvärk från helvetet och kroppen känns som 200 år ungefär är en annan sak;-)
Men det var det helt klart vääääärt!

Det enda tråkiga är att halsen krånglar igen så jag fick en tid hos doktorn. Och ja.... en till pencellinkur blev det!
Suck!




Hoppas ni får en underbar midsommar
mina vänner!

Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar