måndag 6 juni 2011

Fullt upp.... med att ha roligt!


Förlåt för det vart lite
dåligt med uppdateringar
de senaste dagarna.......

Helgen umgicks jag med vänner och vi hade faktiskt två utekvällar.
(Oooops...;-)
 Men det var Falukalas och Rockstad istan med artister och massor av folk ute, så vi passade helt enkelt på.
Mycket rolig helg!
Men för lite sömn och osunt leverne straffar sig.
För nu är jag superhängig och har jätteont i halsen.

(Har
inte tid!)

Inget vettigt har jag gjort heller...
Så här hemma behövs en storstädning och i trädgården finns det massor av jobb!
( Ja det dåliga samvetet finns ju alltid där)
Men efter att pratat med syrran som tyckte jag skulle vara
glad att jag gjort massor av roliga saker i stället för de tråkiga så kändes det liiiite bättre faktiskt.


För som sagt....

Det finns ju
garanterat kvar;-)

Nä nu ska jag kurera mig under filten med en kopp the och halstabletter och
hoppas att min kropp mår bättre i morgon.

KRAM

1 kommentar:

  1. Din syster verkar vara en klok kvinna, lyssna på henne! ;0)

    Hoppas att du kryar på dig snabbt, finns inget värre än att vara förkyld på sommaren när man vill vara ute och njuta av finvädret!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera