onsdag 8 juni 2011

Det var som jag trodde......

Ringde och försökte få en läkartid igår för halsen, men hon tyckte jag skulle vänta till fredag ifall det gått över.
Men nu är det ju så att jag har känt den här halsen i 37 år.
Man vet när det är nåt fel.
Så jag ringde idag igen och fick en tid.

Halsfluss och pencellin i tio dagar.
Tack och lov är jag smittfri om ett par dagar så jag kan gå på student och examen.
( Och förhoppningsvis piggare )
Så nu är jag sjukskriven och har väl lixom inget val mer än att vila.
Men men...
Det kanske är dax att lyssna på kroppen trots att jag inte har tid att vara sjuk, men ibland kanske man är alldeles för envis för sitt eget bästa?

Vila och tröstegodis....
För det är jag värd!
Det roliga var att chokladen köpte jag på apoteket.
Undra vad som kommer härnäst där?
( Korv med bröd eller?)
Hehe...


Nu ska jag dra filten över mig och försöka sova bort den här halsflussen.

KRAM

3 kommentarer:

  1. Nämen fy då,skruttan....den 3:e på en vecka som jag hör har just det?!!! FY...
    Hoppas fröken kryar på sig nu då...
    Jobbigt att vara dålig när det e så varmt oxå...

    Kram i massor vännen!!!! <3

    SvaraRadera
  2. Hujja va trist med halsfluss! Krya på dig fina du! KRAM!!

    SvaraRadera
  3. ¨jaa man får passa sig för vem man hånglar med hahahah krya på dig fort nu så du kan njuta av värmen du med kram Eva

    SvaraRadera