torsdag 2 juni 2011

Bal och sen fest i skogen....

Igår var det 9:ornas bal. Jisses vad det är speciellt att se sin son i kostym. Man får lixom en rejäl klump i halsen....
När han sen åkte och hämtade den otroooooligt
söta tjejen och gav henne en blomma så blev den där klumpen inte mindre;-)
(Tur att solen kom fram så jag kunde ha solbrillor;-)
Hehe...

Helt galet fina!!!

Vackra är bara förnamnet....


Tänkte visa er mer bilder på balen senare när jag fått alla bilder.
Men ett litet smakprov var jag ju bara tvungen att visa er:-)

När de fina balparen gick in för att äta middag och dans, så for jag upp till en arbetskamrats stuga mitt ute i skogen.
Grillning, bastu och vissa "galningar"
 
badade....
(Frös bara jag såg dem)








Kom inte i säng förrän i fyratiden.
 Men har man kul så har man....

Och KUL är det
alltid med mina underbara jobbarkompisar:-)
 

1 kommentar:

  1. Robin och hans dam var det FINASTE PARET!!!!

    SvaraRadera