fredag 1 juli 2011

En strålande vacker........... skitdag!

                                           Goookväll:-)


Tyvärr hinner jag inte med bloggen alls just nu. Idag har jag haft världens skiiiitdag.... Kylen och frysen pajade och allt är förstört. Jag har kastat så mycket mat idag att man nästan får en klump i halsen.
Det känns ju inte direkt bra att fylla en sopsäck med massor av godsaker som är förstört, dessutom masssssssor av pengar som hamnade på soptippen tillsammans med kyl/fryskåpet.....
Blev en sväng till Onoff och köpa ett nytt, samtal till folksam, åka till tippen med allt skit, handla lite ny mat (har mest öl och vin kvar så jag får helt enkelt leva på de nu.........;-) 
Hett har de varit ute oxå, en dag jag bara skulle velat varit vid vårt fina bad och njutit av solen. Men men.... ibland vill ödet annat!
Tvätta, packa och lite sånt där försöker jag hinna med oxå för i morgon bär det av till Stockholm några dagar på lite välbehövlig semester:-D 
(Så Jenny, jag lovar att komma tebaks med min Award "bloggning" när jag inte har trasiga kylskåp osv;-)
Jag blev lixom sååå himla glad igår för jag fick en blogg Award av bloggen "Hemmavid" av Jenny (fint namn förresten) som har en superfin blogg, kika in där och låt er inspireras!:-)
                       
                            http://hemmavidjenny.blogspot.com/

                               


                                   KRAM

4 kommentarer:

  1. Lät som en riktig skitdag.. lider med dig :( Ha det så himla kul i Stockholm!! KRAM Malin G

    SvaraRadera
  2. Meeeeeeeeeeeeen vilket tok!!!! All mat..e ju lixom precis som du säger,massor av pengar oxå=(..Vilket skit!!!!

    Ha nu sköna lata dagar i sthlm....
    Kram i miljoner..,ANNA

    SvaraRadera
  3. Åhh va jobbigt! Kostnader är aldrig kul, hoppas försäkringen täcker det.. Ha det så gott på semestern nu.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. hej min vän!

    Usch vilken dag! Hoppas att turen vänt nu! Men sååå tråkigt med extra utgifter som man inte räknat med.. Bläää!

    Ha det fint!
    Kramen

    SvaraRadera