måndag 25 juli 2011

Roligaste motionen...

Ja ni... ännu mer svampplockning har det varit här, men den här gången hjälpte jag min kompis Rita. Jag orkar verkligen inte rensa mer svamp just nu. Har redan massor av härliga svamppåsar i frysen:-D

Fast det är ju så vansinnigt härligt i skogen att jag mer än gärna hänger med ut!

Min underbara trollskog

Och jag måste erkänna att jag har lite björn o älgfrossa...ja även vildsvinsfrossa som även finns i skogarna häromkring.
Meeeen.. Tack och lov såg vi bara den här lilla skalbaggen...;-)

Det börjar bli mindre svamp nu, men en korg fick vi i allafall ihop.


Shit nu är det bara 2 dagar kvar på min semester.
Känns fruktansvärt ärligt talat.
För vart tog 6 veckor vägen??
Sommaren är
alldeles för kort!!!!!!


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar