lördag 7 maj 2011

Vilken fynddag på loppisen:-)

Ja jäklar vad jag och syrran fyndade grejer på loppisen idag.
Vi åkte där ifrån med ett
lyckorus, samtidigt som vi såg saker
vi  ville ha som 
andra roffade åt sig....
Varför kan man inte få gå där inne
alldeles själv;-)?
Hehehe...

Dagens bästa fynd. 150:-
Har velat haft en sån lääääänge!


10:-

10:-

10:-

20:- st


20:-

20:-



50:-

10:- st

10:- st

30:-

10:-


Är så galet
lycklig över mina fynd!!!
Älskar såna här loppisdagar....
När man gör
tokmycket fynd!



Ha en skön lördag mina vänner:-)!!!!

3 kommentarer:

  1. Åh allt vi köpte var UNDERBART och underbart billigt....vilken himla tur att vi åkte dit precis idag. Loppislycka:) Kram från Cia

    SvaraRadera
  2. Vilken fin blogg du har jag är glad att jag hitta hit kram Sanna (Carinas fd granne)

    SvaraRadera
  3. OMG vad mycket fint!! Vars är den där loppisen nånstans? Vill ju fara dit när vi kommer ner. :) Måste nog köpa en extra resväska då kanske ;)
    Kram!!

    SvaraRadera