måndag 16 maj 2011

Kurs, cykelmek och en pinsam morsa...


Hej på er!

Idag ringde klockan så där äckligt omänskligt tidigt igen,
 ni vet då
bara tuppen borde vara vaken....
(Och
tyvärr jag)
Den där sista avslutningsdagen på kursen genom jobbet har jag varit på hela dagen i vackra Tällberg.

Det finns
sååå vackra hus och byggnader i den där byn att jag bara skulle vilja åka runt där en hel dag och få inspiration.
Ett riktigt
smultronställe här i Dalarna.



När jag kom hem for jag och grabben till cykelaffären och köpte grejer till ett par cyklar här hemma som han var snäll och fixade.
Han skämdes för mig i affären, för den här
pinsamma morsan frågade naturligtvis den där cykelförsäljaren nåt min son tyckte jag borde vetat.....
(Jag är
totalt ointresserad av att mecka, men fråga det kan jag;-)
Så den där sonen man har skrattade gott (och skämdes) åt den här mammans totala okunskap av att laga punkor på cyklar;-)

Tur
man inte är blondin längre.......;-)

*Hehehehe*

1 kommentar:

  1. Haha ,skulle gärna velat höra dina >PINSAMMA ord....
    Kanske får jag höra i morgon ?!!

    E det ok att jag kommer redan runt 9.30 - 10.nångång??? RYT i annars...så väntar jag såklart tills du e vaken å klar ;))..
    Kram sålänge...,ska bli sååå mysigt!!!
    SES

    SvaraRadera