måndag 23 maj 2011

Partylördag


Förlåt att jag inte hann (orkade) blogga igår. Mådde som jag förtjänade förmodligen;-) Meeen det var det
värt! Ibland har man lixom bara en riktig höjdarkväll från början till slut och i lördags var det en sån där suuuuuperrolig kväll:-)
Vi grillade, drack goda drinkar och dansade järnet på en av Faluns krogar! (roligaste motionen;-)

Sov lite middag igår (4 timmar) och mina vänner som jag bjudit hit på resterna efter grillningen på lördagen gjorde allt för att väcka mig. När de hungriga stackarna misslyckades tog de gräsklipparen och gasade igång den utanför mitt sovrumsfönster! Inte ens det lyckades;-) Hahahaha....
 (men de fick sin mat.... till sluuuut i alla fall;-)
Lchf drink;-)?

Bästa Angelica med blivande sambo Stefan:-)
Hittade den här klänningen på Gina Tricot. Konstigt de där, men när det gäller inredning älskar jag ju bara vitt.
 Men på kläder
älskar jag färg....

Finaste Malin och hennes vackra mamma som var här på besök och fick hänga med på lite byhålefest:-)




"På sommaren vill jag inte gå och lägga mig.
Jag kan inte sova för det drar från fönstret så mina ögon blåser upp hela tiden"

Synne 7 år

1 kommentar:

  1. Åter igen en helg fylld av glädje,ser jag ;)..Härliga tider Jenny!!!

    ja jag tänkte du skulle ha hunnit klämma in en snabbis iallafall....Igår var ALLT i stort sett GRATIS hos Hannna..Nu e det slut på hennes LOPPIS,men hon säljer fortfarande ut sin butik till halva priserna..,så ÄN kan du fynda...
    Ja jag skickade nr du skrev på fb åt mig...,men skicka gärna siffrorna igen...E ju trots all ganska braaaaaaaaaaaaaaaaaaa det där med MOBILTELEFON ;):
    Hoppas du piggnat i nu igen då!!!
    Kram i miljoner!!!!!!
    ANNA

    SvaraRadera