söndag 1 maj 2011

Sockerchock....


Undrar allt jag hur många som vaknar med huvudvärk idag;-)?
Själv firade jag valborg med yngste sonen som hade en
 
hemsk huvudvärk och som idag har feber.
Grabben som skulle grilla med sina vänner här hemma igår.
Grillade gjorde vi, men sen blev det
soffläge för den stackars grabben. Jag hyrde filmer och köpte massor av tröstgodis och sen hade vi en ovanligt lugn valborg här hemma.


Ärligt talat så känner
jag mig nästan bakis idag jag med trots att jag var nykter. I slutändan var det jag som åt mest godis igår.
Jag som inte ätit godis på flera
månader.
Jag tänkte att ska jag lixom fuska, så ska det göras
rejält.
 För här hemma görs
aldrig nånting halvdant;-)
Men shit, det är
inte värt det.
Hela jag känns som en trött,
seg och hängig klump idag.
Ärligt talat tror jag socker är ett riktigt
gift.
För det är verkligen inte värt att äta en
massa socker och sen förstöra en dag med att känna sig helt orkeslös.
Så trots den
nyktra lugna valborgsmässoafton mår den här Jenny som hon skulle hinkat i sig några glas för mycket igår....



"
Om en person du talar med inte tycks lyssna,
 var tålmodig. Det kan helt enkelt vara så att
han har lite ludd i ena örat"

Nalle Puh






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar