måndag 23 maj 2011

Härliga tider....

Slutade jobbet 22 idag och det var ljuuuust när vi gick hem.
Gaaaalet
härligt!
Gud vilken härlig tid vi har framför oss:-)
Helt underbart!!!!

Jag och Angelica har dragit igång en brännbollsutmaning på jobbet oxå. Midsommarveckan tänkte vi utmana ett annat skiftlag.
Vi skrev i mailet att det är taighta kläder och platåskor som gäller.
(för
dom alltså;-)
hehehehe
Själv tänkte vi införskaffa basebollshandskar och träna
 
järnet nu!
(Börja med att jogga 100 meter i alla fall)
Sen ska de minsann få se på en tjej som skjuter iväg den där bollen så de blir rädda!
(kommer bli
sjukt glad om jag ens träffar den där bollen)
Sen ska jag springa som en jäkla leopard.
(Kommer antagligen ramla ihop och i ett astmaanfall
efter några meter)
Shit vi kommer vinna
stoooooort på skiflag 2;-)
(Mohahahaha)



I morgon blir det kurs och arbete i 13 timmar.
Så därför tänker jag slänga mig i min sköna säng nu...
(och drömma om att jag är kungen av brännboll;-)

NATTIKRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar