måndag 9 maj 2011

Måndagspyssel

Skönt med måndag och att den här tuffa jobbhelgen är över
Var lite extra tråkigt att dra till jobbet i lördags, eftersom jag bara ville vara hemma och pyssla och fixa med mina loppisfynd.
Kunde knappt somna heller på lördag kväll.
För jag låg bara och funderade på inredning och vart
 jag skulle placera grejerna.....
( Jaaaa man är rejält inredningsskadad;-)
Så gårdagens 12 timmar på jobbet var rejält sega vill jag lova!



Pigtittaren har flyttat runt i huset några varv redan.
Men den är så underbart vacker att jag vill kunna se den, så slet jag ut ett hyllplan i skåpet och där får den stå tills jag hittat en fin byrå till vardagsrummet i stället.
Då får den flytta igen;-)


Nu blir det med fix här hemma.
Tavlor, hyllor och  grejs ska få byta lite plats här i huset.


Fast allra först måste jag ut i
solen och njuta lite......:-)



1 kommentar:

  1. Åh så fint det blev med spegeln i skåpet!!!!
    Underbara fynd du gjort....Jättefint till ett jättebra pris.....

    Kommer snart och inspekterar dina fynd lite närmre ;)...
    En fika? Onsdag? Torsdag?.....

    Kram i miljoner sålänge!!

    SvaraRadera