lördag 21 maj 2011

Svarta pärlan......

Dagen började inge vidare. En asstor spindel kröp runt här hemma och det var tur grannen var på jobbet, annars hade han nog inte fått någon sovmorgon efter mitt djungelvrål....;-)
Men efter att satt på mig stora skor ( så den inte skulle ramla ner på mina fötter) och letat fram en stor elloskatalog så tog jag mig till slut mod och döda den vidriga jäkeln!!!

Sen bar det iväg till Rättvik för bilbesiktning.
(Årets värsta dag;-)
Meeeen.... svarta pärlan gick igenom!
HURRA:-)))

Åkte nöjd och glad hem igen för att kasta mig i bilen igen och in till stan för lite shopping med en god vän:-)

Så här här det varit mer än full fart den här lördagen.
(ingen loppis hann jag dock med, snyft!)

Ikväll blir det fest med brudarna.
Solen skiner och partyhumöret är på topp!!!
Aldrig mer, sa jag efter Ålandskryssningen.
Meeeeen.....
Det är som när man föder barn....
Man glömmer hur jobbigt det var....;-)
Hahahaha....


Ha en tokhärlig lördag kära ni!

KRAAAAAAM

3 kommentarer:

  1. Oj,oj.. vilken syn det måste ha varit med dig, elloskatalogen å storskorna! ;) Fniss....

    Ha det så skoj med brudarna!
    Själv målar jag lite mer panel så här på lördagkvällen... ;)

    Kramen!

    SvaraRadera
  2. Hejåhåååååågummitåååååååååååååååå...
    jag smsade dig i morse...
    men ska dit i morrn igen..GRÅAHUSET!!!
    Hon har sista loppisen i morgon å super billig!!!
    JAG SKA DIT..SKA DU???
    Fast då får du festa lugnt,haha för jag ska dit relativt iallafall....
    Ha nu en super skön kväll med brudarna..,synd jag inte bodde närmre...
    E lite festa sugen ja åååååååå..
    Kram i miljoner!!!!
    TACK för senast!!!

    SvaraRadera
  3. Tyvärr Jenny, en förlossning glömmer man aldrig, hur jäkla gärna man än vill....

    SvaraRadera