söndag 29 maj 2011

Morsdag...








Miss u...

9 kommentarer:

  1. ÅÅ vackra bilder jenny! Bilderna säger mer än allt! Tänk att just denna dagen alltid ska vara så svår. Vet inte hur många gånger man försökt att inte gråta.... Så orättvist! men de har kanske träffat varandra där uppe :-) hade din mamma samma humor som du, så har min mamma inte en tråkig sekund iallafall;-) Kramar till dig jenny <3 <3 <3

    SvaraRadera
  2. Gjorde nästan lika på min blogg...

    SvaraRadera
  3. Håller med, har heller aldrig gillat att gå till kyrkogården. Man får ångest när man är dit så sällan, men jag tror nog inte att man måste gå dit för att de ska veta hur man känner...men idag fick hon en bukett rosor av mig mamsen min. Dä ä ba å bryt i hop å kom igen!
    KRAAAAM

    SvaraRadera
  4. det var fina bilder du har lagt upp idag...

    det är dagar som den här som man saknar lite extra, eller hur?

    Stoooor kram till dig!

    SvaraRadera
  5. Jättefina bilder Jenny. Leni är stolt över dig.

    SvaraRadera
  6. Älskade mamma... Bilderna sa allt, mkt fint syster!!!/Annie

    SvaraRadera
  7. Dina bilder sa precis vad jag känner, så fina. Kramen från storasyster...

    SvaraRadera
  8. Tack för era fina kommentarer <3!!!!!
    Kramen

    SvaraRadera
  9. Stora kramar till dig Jenny! Leni är saknad, hon var en go tjej hon.
    <3

    SvaraRadera