tisdag 17 maj 2011

Ibland lär man "pigga" upp sig lite;-)

Vilket grått regnväder jag vaknade till i morse, jag som hade planer att klippa gräs (det slapp jag;-) och fixa och dona lite här hemma.
Grejat här hemma har jag i allafall gjort,
även om det tog några (måååånga) timmar innan lusten föll på...
Man blir ju som sagt var
inte så pigg och energisk när regnet
 bara
öser ner;-)
Tung i huvudet och
trött.
Eller är det kanske som min jobbarkompis skrev på facebook?

"Ska verkligen en sketen Ålandskryssning tendera i en tredagars baksmälla? Kan man stämma rederiet tro?"

Så den här
segroppen Jenny här hemma kanske
egentligen
fortfarande är bakis??!
Sååååå 
måste det vara!!!
Ja jävlar, Daniel har rätt.....
så vi måste nog faktiskt stämma dom....;-)

Mohahahahaaha


Plockade äppel och plommonkvistar från trädgården för att pigga upp mig själv lite...
Vet ni, det funkade.
Man blir ju lixom liiiite piggare och gladare av vackra blomster:-)

Vackra knoppar...


"Jag tycker om att slå min syster. Inte medvetslös, bara så att hon förstår allvaret."

Jörgen 8 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar