onsdag 18 maj 2011

Tiden går fort när man har roligt.....

Idag fick jag finbesök av goaste Anna. Tiden rusar för fort bara när man har roligt! Vi har lixom så mycket att prata om...
Och det är roligt när man träffat en liten Anna med samma
 sorts (
sjuka) humor som en själv;-)
Så tack
bästa Anna för du förgyllde min dag:-))
Kika in på hennes mysiga blogg vettja:

http://vitabjorkebo.blogspot.com/


Är det inte konstigt det där när man möter vissa människor som man lixom bara fastnar för men man vet egentligen inte varför?
Anna har jag nyss lärt känna.
Men
ändå känns det som vi känt varann hela livet?



"Familjeplanering är att fortplanta sig med någon.
Då måste man stoppa in vissa saker i varandra,
men det är helt privat"

Hanna 8 år

2 kommentarer:

  1. Underbaraste DU!!!! Vilka fina ord..och dom är såååå ömsesidiga!!!
    Fan 4 timmar knäckte vi,gaaaaaaaalet...å lika gaaaaaaalna e vi!!! Det gills...
    Som sagt..känns som evighetersevigheter man tillbringat med dig..Å endast är det 2 tillfällen..

    Ja det e underligt det där med person kemin..
    'ngtar tills nästa gång...Ha nu en skön kväller....kraaaaaaaam ANNA

    SvaraRadera
  2. Det ÄR kul att scrappa :D Man försvinner in i sig själv för en stund. Mkt avkopplande. :)
    Du kan se lite av det jag gjort om du väljer kategori scrapbooking på bloggen. Du kan även kolla min gamla blogg, www.novasmamma.blogg.se under kategori scrapbooking.
    Börja du med vetja, man blir fast så fort man provar :D
    KRAM fina du!

    SvaraRadera