söndag 1 maj 2011

Köksbilder från "Myran".....

Jag är otroligt bortskämd med mitt stora kök. Får jag någon gång i mitt liv uppfylla min dröm om att bygga mitt drömhus så ska absolut inte köket vara mindre än det jag har nu, gärna ännu större...

Egentligen är det lite roligt. Det här huset är byggt i början av
1900-talet och då hade de minsann
stooora kök, sen blev de lixom bara mindre och mindre känns det som.

Förresten har alla de här gamla husen gårdsnamn.
som tex: Graninge, stenbacken osv...
Vårat hus heter Myran.
Jag blev lixom lite full i skratt. För alla andra hus heter lite mer "ordentliga namn" och vårt heter
Myran.
Rätt
gulligt ändå:-)!!!!






Nej ni, nu blir det film med sonen som legat däckad i feber och sovit hela dagen. Nu äntligen har han vaknat;-)

CIAO!

1 kommentar:

  1. Är inte ett DUGG avis på ditt kök inte.....inte nått....*hmmmmm* Hela huset isig......sååååå bra du bor..å sååååå fint du har.....
    det är fint med era husnamn....
    Det som retar mig bara är ju att det var MIN ide att det skulle skrivas stenbacken på en viss mans hus,,,,Sj tyckte han att det skulle stå DRÖMKÅKEN...,Mä ja änt bitter ja int....*asg*

    Hoppas att febern givit sig och att ni har det bra...
    trist på vädret...

    Kram i massor!!!!
    ANNA

    SvaraRadera