onsdag 4 maj 2011

Vilken dag....

Ja idag har vi faktiskt firat min 25 års dag;-)
(Mohahahaha...)
Jisses vad jag har blivit uppvaktad!
Man kan nästan tro att jag fyller jämt eller nåt.

Underbara blommor..

Sommartårta...


Ännu mer vackra blommor..

Min älsklingsparfym:-)

Och ännu fler vackra blommor!:-)

Och en tomatplanta! Härligt.. Älskar att äta solmogna tomater.
(Finns de nåt godare?)

Nu blire till och åka och köpa nåt fint:-)))



Pappa skrev en dikt, som han alltid gör till alla födelsedagsbarn i släkten. Det är alltid
lika roligt att läsa han påhittiga roliga personliga dikter...
Och alltid får vi en slant.
Perfekt!
Behövs till Tax free´n på Båtresan nästa helg;-)
Tjo hoo...

Känner mig
rörd av min fina familj och underbara vänner som uppvaktat den här UNGA tjejen idag:-)

***PUSS och KRAM***

1 kommentar:

  1. Antar att det känns HEEEEEELT ok att fylla 25 om man blir sådär uppvaktad ;)..
    Ser att din dag var toppen...Å precis som vi sa ..jag å din kusin,så e du väääääääääl värd den uppmärksamheten!!!!

    Kraaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera