fredag 27 maj 2011

Nu ska det äntligen bli av.....

Igår blev det en sväng till stan. Jag och min kompis började med att gå in på Temple of art och bokade tatueringtid.
Äntligen....
Vi har pratat såå länge om att göra det, men det har lixom inte blivit av!
redan 17 juni fick vi tid...
En text på underarmen ska det bli, men vad det ska stå ska ni få se sen:-)

Lite shopping blev det oxå. Sommarens "måste" jeanshortsen,
 har nu fått flytta in i min garderob.
Tror jag letade på varenda affär i hela Falun.
Men till slut hittade jag dom här...
Love them!
Så nu fattas bara solen;-)

Meeeeeeeen........

Kan man läsa något härligare än detta när man har frivecka nästa vecka och massor av roligheter inplanerat:-)!!!
Helt heeeeelt UNDERBART.....

(Nu är det bara att hoppas det stämmer oxå;-)



"Det har blivit mycket lättare att vara kvinna.
Förr i tiden blev de brända på bål"

Benedicte 5 år


Trevlig helg på er!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar