måndag 7 mars 2011

Vitaminer och mineraler

Igår firade vi tre födelsedagar. Benjamin , Ida och Carina fyller år nästan samtidigt så de slog ihop kalasen. Jättegod mat och kolatårta   blev vi bjudna på. En riktigt myssöndag med alla i familjen samlade.


Idag när jag och Malin var på Rusta så var jag bara ta tvungen att ta kort på den här. Vi fick oss ett gott skratt. Kanske man skulle ta och börja äta lite vitaminer?;-)

Redan måndag. Dagarna bara svischar förbi. Men idag har jag och Malin haft en riktigt mysig dag. Vi for förbi Evelina och skulle hämta grejer men det slutade med att jag fick med mig en byrå hem.
Hysteriskt skrattande for vi där ifrån med ansiktena tryckt emot bilrutan. Det var sååå trångt efter vi tryckt in den där långa byrån i bilen att jag knappt kunde växla. Och vi hoppades innerligt att ingen skulle se oss för vi kunde lixom tänka oss hur det såg ut när våra näsor nästan nuddade rutan....

Men
häääääärliga skratttårar blev det ialla fall:-)

1 kommentar:

  1. Haha ,,,jag hör att du har ett ROLIGT liv...,,haha
    Många härliga skratt du delar med dig av...=D!!!

    Ja visst e han duktig min Ludwig...ja Olliwer oxå..,men han har inte kommit riktigt lika långt som brorsan ÄN;).

    ja ,visst va dom fina mina fynd=).
    Ha en fortsatt skön tiiiiiisdag !!!

    kram Anna

    SvaraRadera