torsdag 10 mars 2011

"Ovanliga" vänner ?


Hittade de här kortet från i lördags på mig och min kompis Evelina.   För några år sen var hon ihop med mina barns pappa. Vi blev goda vänner och jag vet ibland vilka
blickar vi fick när vi var ute på krogen ihop och vi berättade att hon var plastmamma till mina barn. Många konstiga blickar blev det. För nåt jättekonstigt med att vara vänner var det, verkade det som i alla fall;-) Men vi hade alltid lite kul åt folks reaktioner och konstiga blickar..

Gårdagens Lchf middag. Blomkålsmos, kyckling och gräddsås.

Och kvällens middag. Fläskarre med champinjonssås med grädde naturligtvis...
Vilken underbart god mat man får äta. Jag äter ju hellre en god gräddsås till köttet och salladen än potatis och ris eller pasta.
Det enda jag tycker är tråkigt är att äta ägg och bacon till frukost. Men det ska tydligen vara den bästa frukosten enligt Lchf.

Nu har arbetsveckan börjat igen. Hade
tokmycket att göra på jobbet, så jag var helt slut när jag kom hem och tuppade av i soffan en snabbis innan vi åkte till grabbarnas frisör. Nu är "pälsmössorna" borta och de blir alltid så himlans bra klippt!



"Politiker är ofta lite lösörade. De lovar mer än de hör"

Isak 7 år

1 kommentar:

  1. Ja vi är allt lite "konstiga" vi...Hihi... Men KUL har vi!
    Puss.

    SvaraRadera