tisdag 15 mars 2011

  
Åh vilket underbart väder.... Inte lika underbart att strax knata iväg till jobbet;-) Men en liten solig promenad hann jag med mitt i matlagningen iallafall:-) Träffade en gammal vän på promenaden. Och det var såå roligt att prata med henne:-) Det kändes som jag skulle kunnat pratat flera timmar till med henne .... Meeeen jobb och matlådor var tvungen att fixas så nu är jag iallafall redo för ett pass på jobbet. Hoppas ni får en tokhärlig dag i vårsolen my friends:-)!!!!                                

2 kommentarer:

  1. Visst e det underbart med vårkänslorna =)..
    NU DU!!!!
    Här ska du minsann utmanas och AVSLÖJAS,haha
    Nädå..men jag fick utmaningen,,,så du har en att hämta hos mig nu!!!!

    Kram å lyckatill ;))

    SvaraRadera
  2. Jätte kul att träffa dig och se hur du har de hemma =) Kram

    SvaraRadera