onsdag 9 mars 2011

Trötter

Imorse kändes det som jag blivit överkörd av en lastbil ungefär. Varför är det så ibland? Man har lixom sovit bra, men ändå är man sååå trött när man vaknar? Rita kom iallafall hit och även hon stod och gäspade i hallen men en tur till stan och handla mat var ju bestämt sen igår så trötta for vi iväg. Imorgon kommer äntligen grabbarna och kylskåpet behövdes verkligen fyllas på. Det är alltid samma sak. Kylskåpet ekar tomt när de vart borta en vecka. Men nu är den iallafall full igen tills de hungriga tonåringarna kommer. Från och med i morgon ska jag äta Lchf för att hålla vikten för det lättaste som finns är ju att gå upp allt igen och det vill jag inte. Lchf är världens bästa diet enligt mig. Massor av god mat, inget sockersug  och man är mätt länge och dessutom blir man pigg. Cambrigde är toppen när man vill få en raketfart på viktnedgången, för det gör en ju pepp. Men nu vill jag hålla det jag gått ner och då får det bli Lchf.

Före..



Och lite trevligare....efter!



Var bara tvungen att ta kort på den här söta kyckligen som någon av Ritas flickor gjort. Så söt! Det är alltid lika kul och kolla vad folk har för roliga figurer dinglandes i sina bilar.



"När jag blir ovän med min kompis måste jag räkna till tio. När han blir ovän med mig måste han räkna minst till hundra"

Viktor  9 år

2 kommentarer:

  1. Vi kör typ samma linje du å jag då....
    Jag kör oxå lchf,,,,,meeeeeeeeen nu funderar jag skarpt på att prova cb igen.....
    e så jääääävla trött på det här nu...Jag e så jävla duktig å ändå händer INGET,,,Jo jag känner på kroppen att NÅTT hänt..,men vågen visar Inte mycket...,
    Jag får se.....

    Skönt att få hem "grabbsen" igen ....
    Ludde åker till mormor å morfar med polaren i morgon..Det var nått Motor race där i orsa nu i helgen...såååå Jag blir bara med en grabb...;)

    Take care....

    ANNA

    SvaraRadera
  2. Då ska jag skicka en bild på vad jag har hängandes och dinglandes i min bil hehe,, Eva

    SvaraRadera