måndag 21 mars 2011

Äntligen ledig vecka:-)


Då var det äntligen måndag. Och
inte vilken måndag som helst utan frivecksmåndag. Underbart!
Åkte med syrran in till stan och handlade mat när jag vaknat ur nattskiftskoman. Vi båda tycker det är aptrist med matinköp, men med sällskap så blir det riktigt roligt:-) Blev glad över en sån liten grej som korv idag. Hittade en korv med 95% kötthalt och det passar ju min Lchfkost superbra! Känns som Lchf är en kost jag skulle kunna äta resten av mitt liv. Jag mår bra av den. Inget sockersug, jag är pigg och jag får äta massor av god mat. Äter den mest för att hålla vikten nu. Men såg i morse att jag gått ner lite till. 9 kg nu:-) Och det gör ju knappast nåt.....för gå upp är väl vääääärldens enklaste grej lixom;-)


" Om man gifter sig måste det vara för att man älskar någon mer än sig själv. Och det tror jag inte blir så lätt."

Ellen 7 år






2 kommentarer:

  1. Hej Tjej!! Å va skönt med frivecka igen...å finväder =D!!
    Vackra tulpisar du har då!!
    Haha,mmmmm saknar min syrra att göra lite galna upptåg med.
    Hon bor ju kvar i sthlm..,så vi ses allt för sällan =(.
    Javisst e LCHF underbar att leva efter ,inga uppoffringar alls....
    Bara att det tar sån j----la tid att gå ner...,när man har MYCKET övervikt...
    men jag ser det som att jag iallafall mår jättebra av kosten..och sen e ju varje kilo ner ett PLUS!!!

    Ha en super skön solig ledig tiiiiiiiiiiiiiisdag=)

    Kram ANNA

    SvaraRadera
  2. Lyckliga du som gått ner så mkt på kort tid!! Jag har gått ner 8 kg sen november! Hur trögt som helst och nu står det helt still. Nåja, det är bara å kämpa på ;) Kram!

    SvaraRadera