måndag 28 mars 2011

Ett gott skratt förlänger livet:-)

Jag har minsann en yr vän. Hon är lixom liiiiite tankspridd emellanåt så att det lixom bara händer en massa tok hela tiden. Men hon är lixom bara för härlig min underbara vän, och alla dessa skratt jag fått av henne genom åren är många vill jag lova er.....

Idag kollade jag facebook. Hennes första statusuppdatering löd:


"Dagen började bra....borstade tänderna med
handkräm...bläää 
sedan gjorde jag en god kaffe med yoghurt i
istället för mjölk i... ska man gå och lägga sig igen
tro??"


Efter ett par timmar går jag in igen och läser hennes nästa
statusuppdatering:


"Ringde och skulle beställa besiktningstid till bilen och killen
frågar efter reg.nr då börjar jag att bokstavera V O L V O
det blir tyst en stund och Thomas som sitter brevid frågar
vad fan jag sysslar med och alla tre får skrattanfall.Killen i
 luren kunde knappt berätta vad det fans för tider då han
skrattade under hela samtalet:))Tur att nån fick lite roligt
 iallafall ha ha"


När vi senare pratade i telefon så skratta vi som tokar båda
två.Men ni ska veta att jag lixom inte är förvånad. Sånt här
händer lite titt som sätt när det gäller henne.
 Hon berättade även att killen i telefonen gett henne en
tid till slut när han kommit till sans efter skrattanfallet.
Men det hörde ju naturligtvis inte min vän för att hon inte
kunde sluta skratta....Så då bar hon och hennes
sambo iväg till Hedemora på drive-in besiktning i stället
för att ringa igen. För det ville hon ju av förklarliga själ inte göra........Hahahahahahaha....


Tack min tokfia till vän. Du förlänger mitt liv mååååånga år
ska du veta!!!! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar