söndag 27 mars 2011

Ciao!


Ja här har det varit en intensiv men rolig helg. Fredagen började hos tandläkaren för att laga ett hål. Jag fick dessvärre ett
annat hål. Hål i plånboken. Trettonhundra närmare bestämt. Nu ska jag inte klaga ändå för vi har en tandförsäkring på mitt jobb så jag får tillbaka 50%. Great!
På fredagen hade jag årets första grillfest. Jobbarkompisar och Malin var här och det blev en väldigt rolig kväll med mina "tokiga" underbara friends. 
Ja ni, vart den här friveckan har tagit vägen har jag inte en aning om. Det lixom bara sa tjofs... så var den borta. Imorgon väntar 10 dagars arbete igen. Varför går tiden sååå fort när man är ledig?


Hoppas ni haft en trevlig helg också och får en härlig söndag!

Hare gött:-)


1 kommentar:

  1. Kan enkelt konstatera att du återigen haft en intensiv men inspirerande roande helg och frivecka....
    att dina veckor går fort..det tvivlar jag inte en sekund på,haha...
    du hinner ju med MASSOR!!!!!!

    Hoppas du har det bra trots nya 10 dagar inne på fabriken...
    kram i massor!!!

    ANNA

    SvaraRadera