lördag 19 mars 2011

Ja änt bitter;-)!!!


Den här helgen ville jag verkligen
inte jobba. Idag hade jag velat vara på Skidspelen i solskenet med god Mintumatsäck och haft kul. Det är nackdelen med att jobba helger, man missar roliga grejer. Men.... Jag tröstar mig med att på måndag är det frivecka och vädret ser verkligen lovande ut. Årets första grillfest är inplanerad så nu är det bara hoppas det töar fort, för annars får Stefan lite väl mycket att skotta. Stefan är min jobbarkompis och jag har redan sagt åt han att det är hans jobb att skotta fram en grillplats. Han tjatar om att han vill ha vinter och snö och att det ska snöa meeeer så han kan åka på sin skoter. Och bara därför ska den där snöälskaren få skotta;-)
(Det är inte faktiskt inte mer än
rätt tycker jag!)
*Mohahahaha*

1 kommentar:

  1. På fredag blir det Tourette-Kareoke.... FUUUUUUUCKERSSSSSS

    SvaraRadera