torsdag 17 mars 2011

Telefonstrul - igen!

Solen sken när jag vaknade och jag borde ha varit på ett strålande humör. Det var jag också ända tills den nya telefonen jag fick för en månad sen bara dog. Stendog. Så då blev jag på ett strålande dååååligt humör. Den förra skickade jag in på lagning 3 ggr och till slut fick jag en helt ny, den jag har nu och jag tänkte äntligen en ny telefon som fungerar.....
Men nu har även den dött. Och en ny tur med att skicka den på lagning väntar. SUCK!!!!
Det kan inte vara att roligt jobb att sitta i kundtjänst och ta emot samtal av folk som håller på bli galen av telefoner som bara pajar;-)
Men tack och lov så tror jag hon faktiskt tyckte lite synd om mig, (trots min hemskt sura röst) så jag fick lite avdrag som kompensation och grabbarna fick gratis internet på sina telefoner. Förut när jag ringt och telefonen har gått sönder och vart trevlig i telefon så har jag aldrig fått någon kompensation. Så hädanefter så ska jag vara en sån där riktig surkärring. För det verkar ju dock löna sig....??!! 
Nu är jag ännu gladare att jag har mitt jobb. Och att jag inte har hennes, för att få ett samtal från en grinig kärring som mig.....Det kan inte vara särskilt roligt jobb;-)! *fniss*


Tack och lov gick det där dåliga humöret över ganska snabbt. För rollen som surkärring, den passar inte riktigt på mig. Så den får någon annan ha i stället....;-)
   
                     Kram och natti natti                            





1 kommentar: